امروز شنبه  ۲۸ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۲۹- ۱۰:۱۴ - مشاهده: ۲۸۳

پیام جناب آقای رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی به مناسبت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

اطلاعیه شماره دو

به نام خدا

بار دیگر مردم شریف ایران در معرض آزمونی سرنوشت ساز قرار گرفته اند. انتخابات، عرصه تجلی اراده و خواست آحاد جامعه در تعیین سرنوشت کشور، مظهر و نمود مشارکت سیاسی، صحنه انسجام ملی و  نشانه ای از تعلق و دغدغه نسبت به آینده و فردای ایران عزیز است. بدیهی است حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری در تراز ملت بزرگ ایران، نشانگر خرد جمعی و عزم ملی برای پیشبرد راه پرافتخاری است که ملت آگاه و غیور ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور به عنوان فرزندان ایران اسلامی‌بر طی کردن آن راه که مسیر  پیشرفت و تعالی است اتفاق نظر دارند.

اطمینان دارم این بار نیز ملت هوشیار ایران با حضور حماسه آفرین خویش در کنار صندوق های رای و مشارکت فعال در همایش عظیم ملی انتخابات ۸ تیر ، برگ زرین دیگری بر صفحات افتخارآفرین تاریخ کشور خواهند افزود و در تعیین سرنوشت و آیندهٔ ایران اسلامی سهیم خواهند گشت.‌

جمعه ۸ تیرماه با برگزاری چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر ( با احتمال تمدید) میزبان شما عزیزان خواهیم بود.

 به امید  تعالی، پیشرفت و شکوفایی  هر چه بیشتر کشور عزیزمان و سلامتی و بالندگی هموطنان فرهیختهٔ مقیم امارات متحده عربی.

 سربلند باد ایران و ایرانی.

 رضا عامری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما